mandag den 21. juli 2014

Superhelteværelse

Augusts værelse trængte til at blive malet. Det er jo ikke så længe siden han fik nyt gulvtæppe og ny seng, men væggene trængte virkelig. Samtidig har han jo fået et Legoværelse og vi har Familierummet med motion/spil/legebutik. Så hans værelse trængte til en opdatering, et skoledrengeværelse.

Vi spurgte August hvilket tema han ønskede sig, og det var klart; et superhelteværelse!

I dag har han så været på Rømø med farmor og farfar og hans fætter. Så min mand og jeg gik i gang i morges og var færdige ti timer senere... pyha! Men det var hele arbejdet værd. Nu står værelset klar til han kommer hjem i morgen. Glæder os til at se hvad han siger.

Der mangler stadig en stol (der skal males først) og naturligvis lidt mere hygge og legetøj, men det skal han selv have lov at hjælpe med.



Skylinen har jeg selv lavet. Elsker at lave wallstickers, og synes det var super sjovt at lege med bygninger og former.


Lidt svært at se på det her billede, men det er slevlysende stjerner der er rundt om det runde hus/kirke.


August har valgt hvilke superheroes, der skulle være på væggen. De er printet og lamineret og så klippet ud. De er sat op med dobbelklæbende puder, og giver skylinen en fin detalje uden at være for meget synes jeg.


Sengen skulle have nyt gardin, og jeg synes der skulle være en superman-telefonboks, så August og vennerne hurtigt kan skifte til superheltekostumet :)


Gardinet er ikke helt færdigt, tænker der skal mange flere heltelogoer på, men ja Rom blev ikke bygget på en dag.


Det sidste fag er med tegneserier i oldschool stil, og fagene kan jo byttes om som han ønsker det.


Plakaterne er hjemmelavet og kan købes i min shop HER.


Plakaten herunder er fra Toys 'r' Us. Synes den var fin, fordi den er lidt mere oldschool.


Jeg havde godt nok tænkt, der ikke skulle være noget "taggy" spiderman agtigt, men da jeg så denne på facebook til 100 kr. , ja så vidste jeg, at det skulle der så alligevel være. August vil synes den er SÅ sej! Den er kæmpe stor i øvrigt ;-)


Det var en lille rundtur i Augusts superhelteværelse.
 
Smil fra Mia

7 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet fint.. kan ikke forestille mig andet end han bliver super glad :-)
    Skylinen er blevet vildt flot. .
    God dag til dig

    SvarSlet
  2. Hvor er det sejt! Vi skal have malet Rasmus' værelse i næste uge - der er bestilt grønt og dyr.

    SvarSlet
  3. Hvor ser det godt ud!! Sikke heldig ham August er!! Og hans venner!

    Louise Siri

    SvarSlet
  4. Det ser fint ud. Er "byen" malet på eller er det en wallsticker? Han må da blive super glad for det værelse!
    /tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er en hjemmelavet wallsticker :)

      Slet
  5. Superskønt værelse! Ja, værelser - så gennemført lavet med mange skønne detaljer.
    Er det egentlig ikke en fejl, at du ikke er med i Boys Month Mia? :-)
    Du må gerne sende mig en collage - og ellers vil jeg gerne låne billeder far din blog og lave et indlæg om drengeværelse-indretning.

    Desuden må du gerne sende mig din adresse - så sender jeg en lille overraskelse til dig :-)
    Bedste tanker fra Chrstine*

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare SÅ fedt og gennemført - supersejt! :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...