søndag den 26. september 2010

Gå ud mor!

Efterhånden har August fundet ud af at hans værelse er HANS. Og det er jeg egentlig rigtig glad for. For vi andre nyder jo også, at kunne lukke døren til vores værelse en gang imellem.

Det er August også begyndt på! Gå ud mor - Augu lege selv! OG så må mor jo adlyde ordre!

Måske har det noget at gøre med at det er blevet ekstra fint derinde her på det sidste :)

 Tallene på gulvet er i gangen mod hans værelse, og dem bruger vi til at hinke på, hoppe på, tælle på osv. Nem idé jeg har lavet for et stykke tid siden til ingen penge,

Skamlen på hans værelse har fået Marimekkobiler på - og den er "sej mor" siger August :)

De skønne børneinvitationer jeg købte i KBH er blevet indrammet og gør sig så godt !


Holly's kløver wallstickers har jeg sat på stole og bord for at pifte de ellers ganske almindelige møbler op.

Eventyrlampen er han bare SÅ glad for!!

Hulen under puslebordet har altid været et hit, men nu hvor han er blevet ældre så sidder han derinde og læser bøger - hyggeligt!

Posen jeg syede til hans spil - er et hit. Eller spillet er - det kan virkelig anbefales!

Smil fra Mia

1 kommentar:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud. Dejligt han gerne vil lege selv, det skal da bare opfordres ;)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...