onsdag den 11. maj 2016

Et år med babymad (sponsoreret)

For nylig modtog vi den sidste levering fra Semper Børnemad. Det har virkelig været en fornøjelse at modtage et års forbrug af babymad til Vibe. Langt det meste er økologisk og alt er naturligt og fyldt med ex. 100% frugt. Vi har brugt det som tillæg til den almindelige mad hun naturligvis også har spist.

Vibe blev fuldammet det første halve år, og til hun var 8 måneder ville hun kun have frugt/grøntsagsmos og grød. Men fra hun var 8 måneder er der virkelig sket meget. Jeg er kun stødt på en ting hun har takket nej til; galiamelon. Egentlig underligt ikke? Jeg mener, den er da ret sød. Men ellers spiser hun ALT, og med stor fornøjelse. Uhmmm og mam mam mam ryger ud af hende. Hun har lært selv at sige TAK FOR MAD, ved at benytte tegn-til-tale tegnet. Elsker det.

Jeg synes, at Semper Børnemad har bygget et rigtig fint babyunivers op. Med deres app "klar parat spis", synes jeg man bliver hjulpet rigtig godt på vej med babys mad. Den vil jeg klart anbefale.


Jeg har igennem året brugt semperglassene til diverse DIY-projekter.

Til Vibes fødselsdag lavede jeg disse skønne rystekugler, hvor jeg spraymalede lågene.


Jeg lavede også disse lysestager, hvor jeg hæklede et omslag. DIY er lige HER. Jeg har et par stykker og en på nålen også. De er hurtige at lave, og super dekorative. Jeg har puttet led-lys i, så kan de stå på børnenes værelser uden der sker noget.



Derudover har jeg brugt glassene til en lille blomst, til blyanter, perler og små legesager på Augusts værelse.

Tak for et super år Semper!
Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...