mandag den 16. maj 2016

Den dejligste fødselar

Vores smukke smukke Vibe! 

Tænk engang at der er gået et helt år... jeg har stornydt hver eneste dag, hvert minut med hende! Hun er i sandhed en lykkens gudinde!

Hun var på selve dagen iklædt det skønneste tylskørt fra Wheat og en sød body fra Pomp de Lux.

Jeg prøvede ihærdigt at fotografere hende inden gæsterne kom, men hun er bare på farten hele tiden ;-) Tilgengæld synes jeg det er vældig sødt, at se det smukke lyse hår samt det fine tøj bagfra.


De største blå øjne sidder på vores kønne lille etårige pige! Hun fik denne fine skubbecykel af mormor og morfar. Den er allerede et hit.


Meget optaget og undersøgende i forhold til det med de pakker.


Øjj se hvad jeg pakker op :)


Hun fik en kæææmpe pakke af farmor og farfar - 
et badekar med masser af sjovt tilbehør fra BR's nye badeserie.


Skønneste lille dansemus - altid glad.


Dagen efter skulle jeg have hende fotograferet hos fotografen. Til det havde jeg fået lavet det fineste hårbånd med ægte blomster. Hun havde en skøn body på fra H&M og igen det fine tylskørt fra Wheat. Jeg tog selv disse billeder - nærmest umuligt at få et hvor hun sad stille ;-) Glæder mig til at se det fra fotografen.



Men det her pletskud - det viser hende bare fra den smukkeste side - elsker elsker elsker hende !


Det var alt fra fødselsdagen :-)

 Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...