mandag den 11. april 2016

Begyndersko (sponsoreret)

Vibe er begyndt at gå rundt i hele huset, i haven ja alle steder hun kan komme til det. For det kræver lige en voksen, der gerne vil gå med hende i hænderne. Men der er jo ikke noget vi hellere vil, for hvor er det bare stort at se ens barn begynde at rejse sig ved al ting, gå de fineste små skridt.

Derfor er det også super vigtigt, at have en god støtte omkring foden. Så vi er rigtig glade for, at Bundgaard har givet Vibe de fineste begyndersko. De er virkelig lækre!


På hjemmesiden står der følgende om den model Vibe har fået:

Denne sko giver den ultimative støtte til barnet som er begyndt at gå. Den er udstyret med to velcrolukninger, hvilket gør nem at få af og på, samt giver en god fatning om barnets fod. Modellen kan med fordel bruges til børn med hypermobile led.



Jeg synes virkelig det er en lækker sko! Pasformen er fin og idet den er lavet i læder, så kan man aftørrer den med en opvredet klud ligesom den kan imprægneres.


Bundgaard Sko er dansk design, hvilket er noget jeg sætter pris på, når jeg handler ind til børnene. Jeg ved også af erfaring, at det stort set er umuligt at slide skoene op. August har nemlig haft mange Bundgaard sko gennem tiden!
Smil fra Mia


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...