fredag den 16. oktober 2015

Kreativ med modellervoks (sponsoreret)

Det sidste sponsorerede indlæg i denne uge er et kreativt et af slagsen.

Vi fik nemlig en pakke med masser af lækkert Play-Doh (modellervoks) fra Hasbro. Sammen med modellervoksen fulgte også en aktivitetsfolder, fyldt med gode ideer til både at lege og lære med modellervoks, virkelig fint!


August og jeg satte os for, at vi ville kreere ud fra temaet Halloween. Vi havde en rigtig hyggestund, som vi altid har, når vi er kreative sammen! Det at kreere noget sammen er for mig ualmindelig vigtigt. I en hverdag hvor IPad, Xbox og Wii fylder mere og mere, er det vigtigt, at huske på vigtigheden af at bruge sine sanser på andre måde. Hos os gælder det at være kreative sammen, lege udenfor, lege på legoværelset el. have det sjovt i familierummet. Det er bare så vigtigt at lege sammen!



Vi lavede disse UHYGGELIGE kreationer.


Modellervoks er ALTID et hit! Det her Play-Doh, er virkelig lækkert, rart at røre ved, nemt at lave figurer ud af! Hvis man har lyst her i ferien, har jeg også tidligere lagt en opskrift op på hjemmelavet modellervoks. Se den her, lidt nede på siden.

Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...