torsdag den 15. oktober 2015

Babys første mad (sponsoreret af Semper Børnemad)

Semper Børnemad tilbød os at sponsorere Vibes mad det første år. Sikke et tilbud! Vi sagde selvfølgelig JA TAK!

Semper har lavet en fin guide, som også fåes som en app der hedder "Klar, parat, spis!" - barnets mad det første år. Jeg synes virkelig den er fin! Den er inddelt i månedsintervaller og angiver også hvornår på dagen det vil være godt at spise grød, mos, modermælk osv. Det er jo syv år siden jeg sidst gav en baby mad, så det er en super hjælp, synes jeg.




Vibe får kun modermælk ved mig indtil ca. et halvt år, men vi har dog prøvesmagt lidt mos og lidt grød. Hun er ikke sådan sælig interesseret i det endnu, men omvendt heller ikke helt afvisende.

Elsker udtrykket her: "hvad dælen er det dog?"
 

Semper har et bredt udvalg at mos, grød og modermælkserstatning. Der bliver kun brugt naturlige farver fra råvarerne og ingen tilsatte farvestoffer. Glassene med mos fyldes med frisklavet mad og låget sættes på. Herefter opvarmes glassene, på den mpde er maden varmekonserveret og kan holde sig, helt uden konserveringsmidler.

 
Lækkert mad til mit lækre barn :)
Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...