torsdag den 13. august 2015

Sommeren 2015

Så er sommerferien slut. Det har været seks rigtig gode uger, hvor vi ikke på forhånd havde de vilde planer, og har taget det hele lidt som det er kommet.
 
I uge 27-28 var August i SFO i fem dage, de andre fem dage stod bl.a. på 6. julifest her i byen, hygge med mormor og legeaftaler med vennerne samt et besøg i Assens, hvor August deltog i cykelløb "TV2 på Tour". Virkelig et fint arrangement!

 

I uge 29 var vi fem dage i mine forældres sommerhus, hvor vi var så heldige at have rigtig godt vejr. Vi var også en dag i Haderslev, hvor vi bl.a. besøgte Haderslev Domkirke, så smuk!

Solopgangen ved mine forældres sommerhus

Aftendukkert

Morgengåtur ved vandet med Vibe



I uge 30 var vi på Costa del Baghave, hvor den stod på endagsture til bl.a. Egeskov Slot, Økolariet, Dinos legeland og fodboldkampen mellem FC Midtjylland og Viborg. Derudover var der leg med venner. Vi sluttede ugen af med at fejre mine svigerforældres 60 års fødselsdag.

I uge 31 tog vi til Rømø med Augusts bedste ven, hans Søster og mor. Det øsregnede de fire dage vi var der, men vi havde alligevel en rigtig god ferie. Der blev badet en hel del, spillet iPad og andre spil. Derudover arrangerede jeg en surprise Hawaiifest, med masser af Hawaiipynt, drinks med paraplyer, lege og banko med gevinster. Det var et kæmpe hit! Så stort et hit at børnene mente vi skulle holde præcis samme fest dagen efter, så det gjorde vi :) vi sluttede ugen af med bryllup hos min svoger og svigerinde. Den dag var August hos min bror og svigerinde. De var en tur i Odense Zoo, og vi alle fire sov der den nat.  
 
Detaljer fra Hawaiifesten

I sidste uge, uge 32, var vi tilbage på Costa del Baghave. Ugen stod på masser af badning i haven, en tur i cirkus Summarum, hyggedage med mormor og morfar og legeaftaler med vennerne.

Det er sjovt at se den kæmpe udvikling der er sket med Vibe på de seks uger. Fra lille spædbarn til grinende baby, der triller, pludrer, spiser i faste rytmer, leger, griner og er bare så dejlig!

Nu er hverdagen igang igen - og det er også helt okay!

Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...