lørdag den 30. august 2014

Forberedelser til Superheltefest #1

August fylder 6 år om 3 uger, og nu hvor han er startet i skole, er det ikke tre drenge, vi skal invitere hjem men derimod 23 drenge!! Såå vi har besluttet, at der skal være power på den fest, på den måde, at drengene skal ud og gi den gas, og der skal ikke serveres særlig meget sødt :-)

Temaet har August naturligvis selv besluttet, og det blev SUPERHELTEFEST.

Jeg har være igang med at lave invitationerne, som stolt blev delt ud i torsdags.

Kvaliteten af billederne er ikke så gode, de er taget med tlf., meeen jeg tænker I alligevel godt kan se hvordan det blev :)

Den blå til højre er første udkast. Derefter skar jeg karton i alverdens farver, klippede 23 stjerner ud i perlemorskarton og tegnede sorte kanter på dem.


Dernæst blev der skrevet hhv. KAPOW, BOOM og POW på stjernerne i tre forskellige farver.


Selve invitationen ser således ud, den blev printet og skåret.


Derefter blev de limet ind i de nu foldede kartonstykker.

 
Og til sidst blev alle stjernerne sat på med elefansnot som lukning.
 

Klar til uddeling, og de vakte heldigvis jubel :)

 
Der kommer naturligvis meget mere her på bloggen efterhånden som festen tager form.
Efter den 25/9 kan du købe pakken i min netshop lige HER.
 
Smil fra Mia

1 kommentar:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...