torsdag den 24. juli 2014

Legovinderne

Et par dage forsinket, er der nu fundet hele to vindere! (Hm indlægget blev lavet den 22/7, har først nu set det ikke var blevet udgivet!!)



 Random.org trak for mig, og vinder nr. 1 blev lod nr. 23, og bag det gemmer sig Mie, som har været så god at skrive hun ønsker sig Halloweenhovedet, så det er hermed dit. Nr. 2 blev Gitte Irene, som skrev hvordan man dog skulle kunne vælge. Der var du heldig, for du fik ikke et valg :) skelethovedet er dit.




Send mig jeres adresser på mia.soerensen@hotmail.com så sender jeg til jer, så snart feriekalenderen tillader mig det.

Smil fra Mia

1 kommentar:

  1. *LOOOOOL* Ja, så er det jo så nemt. :D
    Rigtigt mange tak. :) <3
    Mail på vej.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...