fredag den 13. juni 2014

Plakater (+støtteplakat!)

Jeg elsker stadig at lave plakater til shoppen. Hygger mig med det, og nyder de overvældende mange bestillinger, der hele tiden kommer. Dejligt!

Jeg sørger altid for, at sende plakaterne i ordentlig emballage. Derfor sendes de i bølgepapkuverter fra Jakodan, som flere gange har sponsoreret kuverter til mig. Det er jeg dæleme glad for, især fordi det betyder, at prisen kan holdes nede, og der dermed også er mange flere kunder! Jakodan har masser af lækre sager, og jeg må sige de i den grad også har en fin service! Vil klart anbefale dem, hvis I også skal bruge god emballage el. andet til indpakning.



Jeg har lavet en støtteplakat i forbindelse med Villads' død. Den koster 35 kr. og hele beløbet går til Landsforeningen Spædbarnsdød. De kan bestilles resten af juni måned lige HER.



Det er også blevet til en masse fine Superhelte plakater, som skal bruges til noget helt særligt herhjemme, mere om det senere.




Smil fra Mia



1 kommentar:

  1. Du er simpelthen så sej! DU fortjener din helt egen superhelteplakat! 💫👊
    Jeg vil gerne bestille en af de fine du har lavet til fordel for foreningen for spædbarnsdød! 💕

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...