onsdag den 19. marts 2014

Til kamp for Immunforsvaret

Vi er jo forældre til ent immundefekt barn, og det har betydet, at vi gennem tiden har prøvet mange forskellige slags alternative midler, alternative behandlinger, receptmedicin og vitaminer af forskellig art.

Her for nylig stiftede jeg bekendtskab med Duolac mælkesyrebakterievitaminer. Duolac er en ny generation af kosttilskud, som består af friske mælesyrebakterier, der kan supplere de mælkesyrebakterier, der allerede findes i vores mave- og tarmsystem fra naturens side, men som vi langt fra alle har nok af. 

Det siges, at jo flere forskellige bakterier mave- og tarmsystemet har, jo stærkere er ens immunforsvar. Faktisk stammer hele 70% af immunforsvaret fra et mave- og tarmsystem, der fungerer optimalt, både hos børn og voksne. Se det er noget, der kan glæde en familie som vores. For vi kan bruge alt, der kan styrke vores immunforsvar. 

Jeg synes, det lyder ualmindelig spændende, og herhjemme glæder vi os til at komme igang med de nye kosttilskud, når jeg har født.  

3 kommentarer:

  1. Mia gider du og kigge indholds fortegnelsen for mig for at se om der er mælk eller laktose i jeg har selv et mbl barn men han kan ikke tåle mælk så hvis de er uden mælk skal vi helt sikkert prøve dem😄

    SvarSlet
  2. Bio gaia dråber har også en god effekt

    SvarSlet
  3. Hej Sille, jeg tager selv Duolac. De ikke indeholder laktose.
    Der står dog, at de kan indeholde spor af mælk. Det kan nok ikke udelukkes, at der er en mælkerest, men laktoseintolerante kan stadigvæk tåle at tage dem. På Derma+Plus og Duolac+Børn står der mælk ud for aromastofferne. Her kan der være spor af mælk i aromaen.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...