onsdag den 5. marts 2014

Mbl-Mangel

Det er efterhånden længe siden, jeg har henvist til min anden blog. Det skyldes mest af alt, at den ikke har været opdateret, men det er den nu.

Dem der har fulgt med længe ved, at vores søn lider af sygdommen mbl-mangel. Dvs. han er født uden immunforsvar og derfor har været ualmindelig meget syg siden han blev 1 år. Måske er der kommet nye følgere med, som har et barn med den samme diagnose, eller som måske sidder og tænker, "er det mon det mit barn fejler?". Uanset hvad, så skal I være så hjerteligt velkomne til at kigge forbi bloggen og læse mere, ligesom I også er velkomne til at sprede budskabet, hvis I kender nogle, der har sygdommen inden på livet.

Se bloggen HER.


1 kommentar:

  1. Positivt at du har lavet en blog om dit barns sygdom.
    Det kan være til stor hjælp for mange og også til dig selv, hvis nogen kan støtte dig, eller stå side om side.
    Nu ved jeg ikke om din søn får binyrebarkhormon, men så husk, at det er gift for kroppen, det smadre alt også knoglerne.
    Min unge datter har lige fået ny hofte og hendes knæ og den ene ankel er også gal, samt en knude i den anden hofte.
    Måske du kan finde alternativt hjælp hos læge Carsten Vagn-Hansen på www.radiodoktoren.dk

    Jeg føler med jer og håber det aller bedste for jer og jeres barn.
    Tina, mor til
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...