fredag den 27. december 2013

Bord dæk dig - Nytår

Her er årets sidste borddækning i følgetonnen "Bord dæk dig", som har kørt siden januar i år.

Dette bord er sidste års nytårsbord, og da vi ikke skal være hjemme i år, så synes jeg det var et passende bord at slutte af med.


Dugen er egentlig et vintagedynebetræk, som jeg synes var en super fin bund med de hvide forskelligevævede striber. Derudover gik jeg efter et naturligt bord (som så mange gange før i denne følgeton), hvor det var naturens materialer der blev til pynten. Sammen med hvid og sølv blev det et fint nytårsbord.



Den eneste farve på bordet var de sprøde hvid/pink tulipaner, som stod i gamle båndholdere og lysene var tændt i små trææsker fra Tiger.



Nu er det jo nytår, så i glassene var der knallerter og bordet var strøet med sølvstjerner ligesom der var sølvstjerne på servietterne.



August og jeg havde fundet grene i skoven, og sammen med dyrene blev den naturlige bund helt fin. De små dyrehoveder er fra Tiger, og er simpelthen så søde, synes jeg.






 
 
 
Det var mit bud på et fint, naturligt og enkelt nytårsbord.
Med det vil jer ønske jer alle et fortryllende nytår.
 
Smil fra Mia

1 kommentar:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...