lørdag den 28. december 2013

Bord dæk dig - et år med Mamma Mia's Verden

Det er nu næsten et år siden jeg dækkede vores nytårsbord, og dér besluttede, at det skulle være et tema på bloggen året igennem.

Min ambition var fra starten 12 nye borde, dog må jeg være ærlig at sige (og det er også sagt i årets løb), at tre af bordene (februar, juni og august) ikke blev dækket i år. Februar gik med skiferie og indlæggelser til Auguts, juni og august måned gik med gravidtetshalløj og nyt job. Så hvem ved, måske de tre måneder får nye borde i det nye år ;-)


Men ja okay, 9 fine borde blev det til og en masse DIY/månedens ideer. Som året gik fik jeg flere ambitioner med bordene, og lagde nok i virkeligheden for meget pres på mine egne skuldre, hvilket også var grunden til at de tre borde ikke blev til noget. Dog er jeg glad for, at jeg valgte at droppe de tre borde, hvor energien ikke var til det, og istedet har jeg nydt at dække de 9 borde, det blev til. Jeg elsker at pynte og få ideérne til et fint bord, og elsker et godt tema. Det var meningen jeg ville lave nogle hverdagsborde også, men ja, der blev ambitionerne nok for høje, og de borde kom aldrig rigtig på bloggen. Men måske de skulle frem i lyset næste år, nu ser vi :-)

Jeg håber, I har nydt at følge med, og måske fået ideér og inspiration til at dække fine borde hjemme hos jer. Jeg vil blive glad, hvis I linker til bloggen min, hvis I bruger nogle af ideérne, og I er også meget velkomne til at sende en mail til mig, så jeg får set jeres fine borde :)

I kan se links til alle årets borde lige HER.

Mange smil fra Mia

1 kommentar:

  1. Skønne borde. Havde slet ikke fanget dit tema med et bord om måneden, men sunes da 9/12 er ret godt. Jeg husker især dit halloweenbord. Det var ret så (u)hyggeligt...
    Godt nytår
    Kh Eline

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...