fredag den 15. november 2013

STEM - Vil I ikke nok!!!

STØT DE DANSKE HOSPITALSKLOVNE!!
 
Der er nu 3 dage tilbage af afstemningen og til deadline for hvem der vinder
 
Det skal ikke være en hemmelighed, at jeg er super stolt over, at være en af de seks, der fik lov at udvælge et velgørenhedsprojekt, og jeg er så glad for at Danske Hospitalsklovne allerede har fået 10.000 kr. af den årsag - MEN... nu er det jo en afstemning, og muligheden for at kunne give hele 150.000 kr. er ualmindelig nær ! Pt. ligger jeg med min blog og klovnene på en 1. plads !! Jeg er SÅ stolt og taknemmelig og krydser alt hvad jeg kan for at Danske Hospitalsklovne kan få en stor sum penge til det kæmpe arbejde, de gør! Husk på, de får ingen offentlig støtte som flere af de andre velgørenhedsprojekter gør, så uden fonde, indsamlinger, donationer og lign. ja så er der ingen Klovne på sygehusene, når vores børn bliver indlagt!
 
Jeg ved at Knæk Cancer var med til at trække en del stemmer på det projekt, og det er i den grad også en af mine hjertesager, så jeg var ualmindelig glad og stolt af Danmark, da jeg fulgte indsamlingen. Jeg har den sygdom så tæt på i familien, og mistet så mange elskede til den møjsygdom! Men heldigvis er vi stort set alle enige om, at støtte denne sag, og jeg er sikker på det hjælper! Men indtil kuren er fundet, ja så er der mange børn, der hver dag går igennem en forfærdentlig behandling, som dog er med til at redde deres liv, og her må jeg bare sige, at Klovnene er ualmindelige vigtige! De giver smil på læberne i en ualmindelig svær tid! Så jeg håber, at I vil tage jer et øjeblik og stemme, det koster intet og de skal kun bruge jeres mailadresse og navn, ligesom I ikke bliver kontaktet bagefter! Så STEM, STØT og DEL!!
 

OBS! Kan du ikke få linket til at virke, så kopier dette herunder ind i din browser, så skulle det virke!
https://www.facebook.com/cbbmobil/app_169611263236538



2 kommentarer:

  1. Så er der stemt for klovnene - men det er alle gode formål og gid man kunne lægge en stemme på dem hver

    SvarSlet
  2. Så er der stemt på klovnene - Da min lille datter og jeg var indlagt på børneafdelingen sidste år i 11 dage pga. atypisk lungebetændelse, stødte vi på en hospitalsklovn et par gange. Selvom hun kun var 11 mdr gammel, så fandt hun alligevel klovnen interessant :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...