søndag den 16. juni 2013

Når en lang kamp ender med sejr

Der har været ret stille den sidste tid, men nu er der igen blog-tid.

Vi har været på den dejligste ferie til Mallorca, bare os tre, og jeg siger jer, det var en perle af en ferie. En af de perler, man sjældent finder i en smuk musling. Det var nydelse på højt højt plan. Vi var bare i nuet, havde tid og overskud til nærvær, kys, knus, fordybelse og masser af grin. Åh jeg kunne drømme mig derned igen - det gav noget til bagagen, som vi kan leve længe på!

Den hjemmesyede bluse var på en morgen, og skulle da lige fotograferes! Vi havde mellem 24 og 29 grader hele ugen, badede hver eneste dag, dagen lang men om aftenen tog vi lidt varmere tøj på - og det var egentlig rigtig lækkert.







Jeg fik læst ikke mindre end 300 sider i Peter Øvigs "Hippie". Tænk engang, 300 sider, det er jo fantastisk - og virkelig en luksus.

 
Her på det sidste billede, kan I se mere af den luksustid jeg havde, jeg dyrkede nemlig yoga under disse palmer om morgenen.



Vi kom hjem forrige lørdag, og mandag blev jeg kaldt til samtale! Endelig lykkedes det at komme til samtale, efter der havde været op mod 350 ansøgere til de forskellige lærerstillinger, der var slået op. Jeg var til samtalen i onsdags halv fire, og kl. 21.30 blev jeg ringet op - jobbet var mit! MIT! Og ikke bare et vikariat, nej en FASTansættelse! Jeg kan stadig ikke få smilet ned. Det er tre år siden i denne måned, at jeg blev afskediget, og jeg synes dæleme det har været tre hårde år... Jeg har ikke lysten til at afslutte det med et langt indlæg lige nu, de følelser hører ikke hjemme i dette indlæg!

FERIE, FASTANSÆTTELSE, FRIHED! Det har i sandhed været to fantastiske uger!

Smil fra Mia

9 kommentarer:

  1. Sikke dejlige ferie billeder og stort stort tillykke med jobbet. Hvor er det dejligt for dig og din familie.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Tillykke med jobbet, hvor er det fedt fr dig. Lækker ferie i der har haft...

    SvarSlet
  3. Tillykke med job og fantastisk med ferie :)

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med jobbet. Hvor er det bare fedt! sikke dejlige ferie billeder, glæder mig til det bliver vores tur om et par uger :o)

    SvarSlet
  5. TILLYKKE med din fastansættelse! jeg ved, hvordan det er at gå i uvisheden - så kan sagtens følge dig - det ER en kæmpe lettelse, når man er på sikker grund igen.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  6. Kæmpe stort tillykke, Mia! Hvor er det skønt, når livet viser sig fra sin bedste side og så endda i flere omgange :)
    Kh Line

    SvarSlet
  7. Hvor er det skønt at læse et indlæg som dette!
    Det er som om energien smitter... ❤

    SvarSlet
  8. Skønne ferie billeder :) Kæmpe stort tillykke med fastansættelsen.

    SvarSlet
  9. Fantastisk med en fast stilling, hvor er det fedt - STORT STORT TILLYKKE, og sikke en skøn ferie I har haft, den slags er bare GULD værd :))

    Smil

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...