søndag den 23. juni 2013

Ferieminder

Før vores ferie blev jeg kontaktet af Pixum, som spurgte om jeg ville prøve deres program, og dermed ende ud med en fotobog. Det var jo helt perfekt at have som et ferieminde, så jeg sagde selvfølgelig ja.

(OBS! Billederne står ikke helt skarpe herunder, det skyldes at jeg ikke kunne fotografere bogen med spejlreflekskameraet, så de er taget med mobilen, derudover er der stjerner over os, det er for at beskytte mine drenge).




Jeg har før lavet fotobøger, men jeg synes det er SUPER smart, at man hos Pixum downloader programmet og så sidder på sin egen pc og laver fotobogen. Det forhindrer, at det kører langsomt, billederne har svært ved at blive uploadet og man mister heller ikke noget af det man har lavet midt i det hele fordi det går ned! Det var en kæmpe fordel, og jeg vil fremover bruge Pixum til at lave fotobøger i.


Jeg lavede en fin hardback bog med 30 sider, og samtlige billeder står helt skarpt og lækre! Derudover var leveringen kun 3 dage!


Der er virkelig mange muligheder for valg af rammer, baggrunde, cliparts og tekster.




Både fredag og lørdag var vi til familiefødselsdage (og en mere venter i dag), og dér har vi haft bogen med. Alle var begejstrede, og ja jeg nyder virkelig mit ferieminde!

Smil fra Mia

2 kommentarer:

  1. Uh, jeg har også lige bestilt en fotobog fra Pixum. Synes, som du, at programmet kørte super!

    SvarSlet
  2. Det er fantastisk med sådan en bog :) jeg går selv spændt og venter på den jeg har bestilt ;)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...