tirsdag den 23. april 2013

Psst!

Kender du Psst? Det er labre tees til lækre unger og skabt med en helt igennem anderledes tilgang til design. Det er nemlig Andreas på 4, der står i spidsen for det nye danske t-shirt brand Psst. Mens hans mor Charlotte laver de lækre prints, er det Andreas der bestemmer i sidste ende, hvad der er fedt. For det er jo børn som ham selv, der skal gå med de seje tees.
 
August har fået en med en faaarlig haj på og en super sej motorcyel! Alle t-shirts er i 100% økotex bomuld og trykkene er naturligvis PVC og phatalat frie, og så er kvaliteten er rigtig lækker, så jeg er helt sikker på, at August også fremover, skal vælge t-shirts hos Psst.
 
 



Vi har fået t-shirts'ene sponsoreret, men billeder og meninger er mine egne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...