onsdag den 20. marts 2013

Hjemmebageri

Min kære mand havde fødselsdag i sidste weekend. Det skulle naturligvis fejres, og da hans yndlingskage er hindbærsnitter, måtte jeg jo begive mig ud i det projekt.

Jeg bagte de sødste små minihindbærsnitter og napoleonshatte. August og jeg bagte cookies fra en af hans yndlingsbøger "Bedstemor Ands hemmelige opskrifter" :)

 



Derudover blev der bagt gode gammeldags fødselsdagsboller - i hobevis, ligesom jeg lavede nogle lækre pålægsfade også på god gammeldagsmanér!





Weekenden bød også på en kage til Augusts bedste ven, som blev 4 år. Han skulle have en Cars kage, og det blev så til denne kage i to lave etager. Det lød som om den var et hit i børnehaven - mere kunne jeg jo ikke bede om :)




 
Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...