tirsdag den 26. marts 2013

Frasspas

Da min mand og jeg var børn elskede vi begge Havrefras - elskede især når mælken kom ind i selve frasen, og den så sprang inde i munden - mums!

I dag fåes de som minifraser og er et helt børneunivers for sig selv. Vi fik lov at teste de små lækkerier, og August var solgt på stedet! De blev spist med youghurt og masser af spas!



Indrømmet min mand og jeg spiste også nogle til aftenskaffen ;-)



August var vild med at løse gåderne og finde de forskellige figurer på æsken. Det er nu desuden muligt at hente en sjov app lige HER. Den er så fin - se den fine nye video dertil lige HER.

1 kommentar:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...