fredag den 4. januar 2013

HJÆLP!! Google kræver penge, hvad gør I??

HJÆLP!! Jeg har nu fået flere af disse mails, men ikke rigtig taget dem seriøst, men nu kan jeg se der om 3 dage ikke er mere at gøre...så jeg har akut brug for hjælp! HVAD GØR I??? Jeg tænker jeg ikke vil betale hver eneste måned... men kan jeg undgå det? og hvordan ?

Her er mailen:

This is our final reminder that your one-year Google Storage plan for mia.soerensen81@gmail.com is set to automatically renew in 3 days. Unless you take action, we'll automatically charge your Google Wallet account on Jan 6, 2013.

Since you purchased this plan before April 24, 2012 - the date we updated our Google Storage plans - and have set your plan to automatically renew, remember that you can keep your current plan. It's not too late to decide whether you want to keep your current plan, purchase a new plan, or downgrade to free storage.

Keep your current plan
To keep your current plan and avoid an interruption in service, please check that your payment information is current before your plan expires. Read how to update your payment information in Google Wallet.

We'll continue to automatically renew your current Google Storage plan each year, providing you with the same storage limits for your Gmail, Drive, and Picasa, as long as your account's status is as follows:

- Current plan hasn't been changed at google.com/settings/storage
- Account is active
- Annual plan is set to automatically renew each year
- Google Wallet payment information is up-to-date

Purchase a new plan
Visit www.google.com/settings/storage to purchase a new plan before your current plan expires. After you purchase a new plan, you won't be able to go back to your current plan.

Downgrade to free storage
Visit www.google.com/settings/storage to downgrade to free storage. After you downgrade your plan, you won't be able to go back to your current plan.

More resources
See what's changed with storage plans: how Google Storage plans work
Resolve Google Storage issues: Google Storage troubleshooter

Thanks,
The Google Storage Team

15 kommentarer:

  1. Er du SIKKER på at det ikke er spam?!? Jeg får fx mails fra "skat" hvor der står at jeg får penge tilbage i skat osv og med set fine logo osv....men det er altså spam! Desuden har jeg ikke hørt om det i medierne så jeg ville ikke tro på den mail...hmm?

    SvarSlet
  2. hvis du går ind på linket står der ikke http:// og det har jeg altid fået at vide indikerer at det er en hjemmeside hvor de prøver at nare penge fra folk... er 99% sikker på at du for guds skyld ikke skal gøre noget! :)

    SvarSlet
  3. Tag ikke disse mails seriøst, jeg har nok ca fået omkring 100 omkring mit visakort der skal tjekkes, og mange andre sager :) det er bare en automatisk maskine som sender mailen ud og du får garanteret mange flere de næste mange måneder.

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. IHHH Charlotte! Tusind tak ! Jeg synes bare jeg har hørt at de lukke for billedupload... nå men jeg må tro på dig ! :D

    Ved du hvordan jeg laver en sikkerhedskopi af hele bloggens indhold? i fald det nu er sandt og bloggen lukkes...

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  6. Du er ikke den eneste, og jeg har tidligere kopieret dette link, der skriver om det: https://docs.google.com/document/d/1-iw-zf7dfNKcWbJBckxnEtcfhw3YYXSrXAbVhHk1vMA/mobilebasic?pli=1
    Håber det virker. Ellers ved jeg at bloggen Lysesød står i problemer nu og har tidligere læst at bloggen Muselberg har haft problemet. Og hun har i hvert fald billeder på nu!
    Håber det løser sig, for lige pludselig står jeg nok også med problemet...
    Kh Inger Lise

    SvarSlet
  7. Kære Mia

    Jeg har endnu ikke oplevet sådanne mails, men gruer for det! Jeg følger spændt med her og håber, at dit problem bliver løst UDEN betaling. Jeg synes godt nok, den er professionelt skrevet - så tænker da umiddelbart ikke, at det er spam? Men jeg ved det ikke.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  8. Google drev er en helt gratis service, så jeg er også på holdet der siger det er spam!

    SvarSlet
  9. Pyha piger.., i går det ikke nemmere for mig.

    Jeg får min mand til at læse det igennem, og så må jeg lige se... Men jeg skal nok lige holde jer opdateret. Og jeg hører stadig gerne fra flere... Tænker i andre også på et tidspunkt får problemet eller allerede har det, så det er rart at høre flere...

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  10. Jeg har betalt. Det er et lille beløb. Alternativt skulle jeg til at slette gamle indlæg, og det er skruen uden ende. Jeg ved at flere betaler, bla marapytta Line. Håber du finder ud af det. Kh viola

    SvarSlet
  11. Hej Mia
    Fik du nogel sinde gjort noget ved dette indlæg?? Har du betalt nogle penge? Og har du stadig problemer med at uploade billeder, for nu står jeg i samme problem og har fået en mail med samme besked. OG kan ikke uploade billeder... HJÆLP!!!!

    SvarSlet
  12. Hej piger

    Ja undskyld der ikke kom en Update! Men godt du skrev Henny, for så gør der nu.

    Jeg betalte for et år mere, sørgede for at jeg forlængede den aftale jeg havde nu, så det blev 6 dollars for et år, og ikke er beløb hver måned som andre betaler.
    Jeg kan stadig ikke uploaðe billeder, mega belastende, men er begyndt at blogge indlæg gennem chrome, så kører det. Tænker blogger gerne vil have vi bruger deres egen søgemaskine, de er så snu. Belastende!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  13. Og nu spørger jeg så igen. :-) Jeg kan godt huske at jeg en gang før har betalt et engangsbeløb på (nok også) 6 dollers. Men jeg kan ikke huske hvor og hvordan. Kan du guide mig til dette??

    SvarSlet
  14. Du trykker bare på linket i den mail du fik. Tjekker at dine bankooplysningerbstemmerbog vælger den der hedder fortsætter i mit nuværende abonnement eller sådan noget. Har ikke længere adgang til siden, først om et nyt år :)

    Smil herfra

    SvarSlet
  15. Tak. Tror nok jeg har fundet ud af det. :-S

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...