søndag den 13. januar 2013

Bakke Snagvendt Blogging!

Jeg har blogget i tættere på 3 år end 2, og har fornylig set alle de gamle indlæg og billeder igennem. Der er mange gode indlæg, sagt i al beskedenhed, som jeg synes kunne være sjove at vise frem igen, måske især kreative indlæg.

Derfor har jeg opfundet et nyt ord "Bakke Snagvendt Blogging!". Der vil derfor i ny og næ komme gamle indlæg på bloggen, måske med ny tekst, men med billeder fra "en svunden tid" :)

Leg endelig med på din egen blog - husk bare at link-love til mig :)

Det første I skal se er min fine frihåndsbroderede Håndarbejdsmappe, som jeg lavede på 3. år på lærerseminariet da jeg begynde at have liniefaget Håndarbejde. Det er frihåndsbroderi ovenpå frihåndsfarvetryk, og var for mig en super måde at starte ud på, da jeg på det tidspunkt var en billedkunstpige, men det lavede denne mappe om på - jeg var hooked fra første færd.


Det første indlæg var ret kort, men findes lige HER. og... både August og jeg har pt. mellemørebetændelse, så det er vel egentlig noget af et tilfælde ;-)


2 kommentarer:

  1. Ej hvor sjovt Mia sådan har jeg også nogle tænkt, alle de gamle indlæg hvor man ikke havde så mange læsere. De kunne sagtens komme frem i lyset igen. Jeg synes nu også at det er sjovt at kigge helt tilbage hos nogen af de "store" bloggere, se hvordan de selv startede :)

    SvarSlet
  2. Sikke da en god ide :D

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...