mandag den 24. december 2012

Glædelig Jul!

Kære allesammen

Så blev det den 24. december, og I ønskes en GLÆDELIG JUL. Gid den må blive fyldt med magi, drømme og kærlighed.

Vi har haft en hård uge, hvor August har været indlagt på børneafdelingen. Den stod på store vejrtrækningsproblemer pga. den dumme falske strubehoste og astmaen. Samtidig havde han i flere dage 39-40 i feber. Det er meget længe siden han har været så syg, ja egentlig sjældent han overhovedet har været så syg, og vi har da alligevel været en del igennem efterhånden. Lille mand! Men nu er han stort set frisk igen, dog stadig meget hostende og træt.

I får derfor lidt julebilleder og nogle få ord istedet for det lange indlæg, jeg først havde i tankerne. Kvaliteten er noget svingene i billederne... ved ikke hvad der er gået galt der!

Juletræet med sin glans! Nissen fik jeg af min bedste veninde i fødselsdagsgave.


De fineste gamle kravlenisser, også nogle jeg fik af bedsteveninden.


På min fødselsdag den 12-12-12 var det noget så smukt da veninderne skulle hjem fra hyggeaften hos mig.


August og jeg har trods sygdom fået bagt pebernødder og lavet konfekt.


Noget af det fine pynt på træet. Glastromme, antik glasfugl, antik glastrompet og Augusts hånd og fod som nissepynt.

 
Den 23. december havde drillenisserne bundet alt Augusts overtøj sammen i køkkenet og stillet alle sko op! Banditter.


Den 24. decemeber havde drillenisserne rigtig haft fest med alle Trip Trap nisserne! Så hyggeligt.  Se også vores fantastiske nye lampe i køkkenet - mums!


I dag har jeg været Julemand for 3 vennepar, det er en tradition og mega sjovt! Den sjoveste oplevelse fik jeg hos de første jeg besøgte! Julemanden skulle ud til to skønne piger, men mødte undervejs to drenge som fulgte efter. Havde jo ingen gaver med til dem, men ønskede dem glædelig jul naturligvis efterfulgt af en masse hohohoo'er... Efter endt besøg hos pigerne skulle julemanden jo hjem igen... Gik mod den parkerede Kia... Drengene fulgte med... Julemanden gik videre forbi bilen.... Men måtte efter noget tid jo altså beslutte at køre videre til de andre familier, der ventede. Haha... Skreg af grin da jeg så de to måbende drenge i bakspejlet... Julemanden kører Kia?? JA det gør HUN;-)

Mig som julemand ! Har syet en pudeholder, som går hele vejen rundt. Se det er noget der giver god julemandsform! Hehe.

 
GLÆDELIG JUL allesammen.
 
Smil fra Mia

3 kommentarer:

  1. Glædelig jul næsten nabo - til dig, og hele din dejlige familie :0)

    SvarSlet
  2. glædelig jul og håber August snart er oven på igen.
    Kh Micha

    SvarSlet
  3. God bedring til August og rigtig glædelig jul!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...