lørdag den 21. april 2012

TUSIND TAK og gratis til dig

Kære allesammen

Det er helt, helt overvældende, at så mange søde læsere har taget sig tid til at skrive en kommentar på mit forrige indlæg. Det var med tårer i øjnene, at jeg læste dem igennem. Det kommer til at tage tid, at komme helt over hele oplevelsen, men jeg er lykkelig for at læse, at flere af jer har fået børn med kun én æggeleder - det giver mig håb! TUSIND TAK for alle kommentarerne, de varmer mere end jeg pt. kan sætte ord på !!


Jeg ligger pt. en hel del ned, går også rundt, men slapper meget af. Derfor lavede jeg i dag et ark, som I måske også kan få glæde af.

Arket indeholder otte madkassebeskeder, lige til at printe, klippe ud og lægge i madpakken til den/dem du holder af.

Du kan finde arket lige HER. Hvis du downloader det og bruger det må du naturligvis meget gerne lovelinke til mig.



Endnu engang TUSIND TAK til jer alle! Ha' en dejlig lørdag aften derude.

7 kommentarer:

  1. Jeg læste dit indlæg i går...pyha, sikke en barsk historie. Sikke en psyke det må kræve, at kunne magte sådan en oplevelse. Man kan jo ikke lade være med at tænke på, hvad der kunne være sket hvis du havde gået længere. Jeg håber alt det bedste for dig, og en æggeleder er ingen hindring for at få børn. En dejlig aften til dig og dine..knus
    Ps. Flot madpakkeskema du har lavet ;-)

    SvarSlet
  2. Har lige læst dit indlæg..puha en omgang du har været igennem.
    Gudskelov du kom afsted i tide.

    Ønsker dig alt held og lykke med det hele.

    Knus Og Tanker Fra Susi

    SvarSlet
  3. Jeg har også lige læst dit forrige indlæg. Pyha en omgang. Jeg ønsker dig rigtig god bedring og held og lykke.

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Supersød idé med madpakkesedler.

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare en sød idé. Dem skal jeg helt sikkert have printet ud... Tak for det.

    SvarSlet
  6. Supersød ide. Dem vil jeg skynde mig at printe ud. Er ked af alt det, du har været igennem. held og lykke med det hele.

    SvarSlet
  7. Hvor er de fine - jeg vil helt sikkert printe og bruge dem.
    TAK for din gavmildhed midt i al det besvær. Jeg håber det bedste for dig fremover og at det vil lykkes for jer at få børn alligevel.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...