mandag den 5. december 2011

Drillenisserne

Den 1. december fik August drillernisserne Peter og Petra med hjem fra børnehaven. Sikke nogle nisser... Petra stjal pebernødderne og gemte sig udenfor med dem, Peter gemte sig i køleskabet, hvor han imellemtiden tryllede mælken om til nissemælk, så vi måtte spise rødt risengrød! Sikke nu noget. August og jeg syede en nissedyne og en nissepude til dem, og så fandt vi en kurv fre, så de trygt kunne sove dér. Næste morgen havde de spist risengrøden og lagt en gave foran den lille nissedør.




Det var vældig hyggeligt at have besøg af Peter og Petra, og August har insisteret på at besøge Phillip fra børnehaven hele weekenden, fordi nisserne skulle hjem til ham dér ;-)

Nissebesøget var med til at give August en super fornemmelse for vores lille nissedør i køkkenet, og nu er han helt med på at de drillenisser er nogle værre sjove nogle.

Søndag morgen havde drillenisserne pyntet køkkenet med toiletpapir - tsk tsk. !




Men de havde også lagt en lille gave og en nissehue til August


Så hyggeligt at pakke op med farmand


Men... i morges var nisserne blevet noget gale, for vi har ikke fodret dem godt nok, så nu var der havregryn overalt!! I aften får de mad - det lover vi ! De havde dog stadig lagt en lille pakke ;-)


I dag møder jeg først til middag, så jeg har været i fuld sving herhjemme, jeg skal nemlig holde fødselsdagsvenindehygge i aften :-)

5 kommentarer:

  1. Jeg er altså ret så vild med den lille nissedør!

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare sødt med den lille nissedør! Hvordan har I sat den fast? Fjerner I den når julen er ovre?

    SvarSlet
  3. Jeg er også ret vild med døren :)

    Døren er tapet op med noget ekstra stærkt dobbeltklæbende tape, nærmest nogle puder, som er købt i Silvan :)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  4. Hvor er det nogle søde billeder... Helt ærgerligt at mine børn er så store, de havde været vilde med den lille nisse-dør. Jeg omtaler klovnerierne her en af dagene. Omtalen ligger i min sidebar men den får lige en tur mere. KH Tina

    SvarSlet
  5. Sikke da nogle drillenisser August havde med hjemme! :) Døren er rigtig fin - meget nisseagtig.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...