tirsdag den 30. november 2010

Kalendergaver

Sidste år fik August også en lille pakke hver dag, og han hyggede sig med dem, men forstod ikke konceptet.

I år har jeg igen lavet/købt 24 pakker, som skal i hans julesok hver dag. Overvejer lidt som Ulla, om det mon skal være om eftermiddagen pakkerne kommer i - det tænker jeg lige over i løbet af dagen.

Men her er de indpakkede pakker.


Weekendpakkerne er alle noget vi kan lave sammen, som perler, puslespil, træbil der skal skrues/males med far og lign. Hverdagspakkerne er små/større hyggepakker lige til August den skønne :-) I får dem af se løbende. 

1 kommentar:

  1. Jeg er også i fuld gang med at pakke ind til Liljes. Det er nu hyggeligt :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...