lørdag den 6. november 2010

Indkøb og Mia's marked

På min lille miniferie i Gråsten købte jeg også lidt andre godter.

Det blev til to skønne tinsoldater fra Maileg samt 2 forskellige "godteposer" til julesmåkagerne, som skal give væk og til adventsgaver også fra Maileg.

Fik også købt lidt Marimekko servietter til svigermuttis julegave og hele to sæt Småfolk babysengesæt til under ½pris - skønt!

Jeg har på http://www.miasmarked.blogspot.com/ lagt nye varer ind - kig endelig forbi!


OG - skal du til Bilka i morgen - er jeg stadig MEGET vild for at få en Postmand Per julekalender! Den er ganske gratis, vi har bare ikke en Bilka her i byen :-( Jeg betaler naturligvis portoen!

2 kommentarer:

  1. Ih altså, stadig ingen der har kunnet skaffe en julekalender? Ked af jeg ikke kan være behjælpelig, men er yderst sjældent helt derude, i den del af Århus...

    SvarSlet
  2. Hej Mia

    Sikke fine sager, du har været ude og shoppe ;o))
    Må da vist selv ud og have fat i sådan et par tinsoldater!
    Er interesseret i nr. 9 og 25 - kunne du være interesseret i at bytte?
    Tjek min ts profil stampe3

    vh. jane

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...