torsdag den 11. november 2010

"August og mor bage"

Ja sådan lød ordren for et par dage siden.

Og så måtte vi jo igang. August og jeg! Vi er nemlig en del alene for tiden, for farmanden er meget ude og rejse med jobbet.

Vi lavede 150 pebernødder - mums det smagte godt.

Billedet er herfra (fik ikke fotograferet vores egen)


Nogle blev pakket i en sød pose fra Maileg og givet i gave til en sød veninde, nogle fik mormor med til banko og i går havde August så resten med i vuggestuen.

Han var stolt var han. Og da jeg hentede ham skulle de resterende med hjem - naturligvis. Hans gode ven Malte og ham spiste de sidste 6 på gåturen hjem - de havde en fest. Dejligt.

Nu er bøtten tom, og farmand er hjemme igen.
Vi må have bagt en ny omgang.

3 kommentarer:

  1. Hej Mia

    Det lyder rigtig hyggeligt, måske vi selv skulle gå igang her i weekenden - det er vel ikke for tidligt? ;o)

    SvarSlet
  2. Har også lige bagt den sønderjyske slags af småkager. Trine smagte både på mel, dej og det færdige resultat - hun så skrækkelig ud da vi var færdige.. Dejligt og hyggeligt..

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det bare dejligt :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...