fredag den 24. september 2010

It was JULIAstic

I går aftes kørte jeg mod Smilets By, hvor jeg først skulle mødes med Julia, da hun var så sød at forære mig det skønneste stof!! TAK igen Julia, du er altså evig sød!!


Derefter kørte jeg til Kvindemuseet, hvor jeg sammen med 59 andre KVINDER skulle høre Julia Lahme fortælle om hendes nye bog; Sandheder fra en løgner. Det er 3. gang jeg hører hende, og jeg bliver ALDRIG træt af det. Hun er et pust af energi, fyldt med humor og feminist med stort F. Det er sku fedt!

Jeg mødte Karen og Maria, begge to søde piger jeg også mødte til Blogpicnic'en.


Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...