onsdag den 15. september 2010

BLOGUDFORDRING #5 - Kreative Kreationer

Det 5. indlæg fra min BLOGUDFORDRING kommer fra Katrine aka Kreative Kreationer.


********************************************************************************
Hej Mia

Her er mit svar på din udfordring:

Højt på en gren en krage...Har bare hængt fast i mine tanker siden jeg læste om udfordringen og så var der jo også ideen om at lave en taske i læder raster, der længe har rodet rundt i mit hoved.

Jeg havde en del stof raster liggende i forskellige strukturer og farver, men min favorit blev den pink ”krokodille”, den grønne slange og den trykte med røde farver. Jeg lavede begge vinger samme farve for at få en sammenhæng i tasken, nu hvor jeg har besluttet at der skal være forskelligt skind på hver side. Alt bliver syet i hånden og til sidst får fuglen en gylden hale, så tasken kan dingle over håndledet på dansegulvet…

Resultatet blev sådan her:





I det farve strålende læder, blev min fugl meget levende og i festtøjet...Så måske er det mere -Se den lille stær-, -der aldrig skal have skjorte og støvler på (eller hvordan er det lige den er)..., der skulle være min inspiration, for den er jo så fint klædt på, og det syntes jeg også, jeg bliver med denne taske om håndledet.

V/ Katrine

TAK KATRINE FOR DIT SMUKKE BIDRAG. TASKEN ER GANSKE EVENTYRLIG.
Smil fra Mia

1 kommentar:

  1. Hvor er den taske da bare skøn.. sikke en god ide :)
    KH Micha

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...